-

Alldeles varm...

Publicerad 2010-10-13 20:50:53 i Skoldagar (8:an)

Är alldeles varm inom mig och samtidigt så grymt sur på en viss person haha, vet inte varför bara är det hehe ^^

Men nu ser jag på svt1 Haha, och det är om pengar och sånt. Visste ni att: Ni vet ju att nån kan hacka sig in på ditt konto eller data... aah! jo en person jag kollar på nu han kan hacka sig in genom ett klick och få ditt lösen och anvädar namn, han kan stå 100 meter bort och fortfarande få ditt lösen och anvädar namn på tex blogg, konto eller något annat.

Nyss så testa dom att gå in på en sida där massa hackers är, fråga om dom sålde ett kreditkort från sverge (Dom fick ett ja), en person som sitter på andra sidan datan svarar och säger ja!, priset är 100 dollar, dom testar och köpa ett och får ett namn på den som äger det lösen och allt till kortet, Nu kan dom andvända det men inger istället ägaren och berättar (Som tur). När hon ska blocka kortet (Eller vad det heter) har någon från tahiland tagit ut en mycket mycket hög summa pengar... FATTAR NI :O Han som sålde korter hade sålt 160 olika kortnummer på en natt det är hemskt...

Men men nog om det haha, nu ska jag ordna en ny header!


PEACE! Haha ;P

Kommentarer

Postat av: matildahedin

Publicerad 2010-10-14 15:53:41

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela