-

Ellenor!

Publicerad 2010-10-07 17:54:50 i Skoldagar (8:an)

Hej
tänkte berätta om min kära bästa vän, jag älskar henne. hon är grymt snäll och allt, jag kan lite på henne och jag vet att hon aldrig skulle skriva något dumt om mig även om det skulle vara på skämt.
För jag vet att jag kan lite på henne. Du är det finaste Du är det underbaraste Din blick Dina ögon och ditt leende gör mig så målös När vi bråkat känner jag mig tom När vi kramats känner jag mig stark För du är det som betyder nått Utan dig, inget mig  Slår nån dig slår nån mig

Du är så snäll och rar

Du är den bästa vän jag har

Min bästa vän kommer du förbli

För ingen har så kul som vi

Vi hittar alltid på en massa trams

Och om vi bråkar blir vi alltid sams

Du är den bästa vän jag har


ÄLSKAT DIG<333

JAG ÄLSKAR DIG ELLENOR!!


OCH JAG VET ATT DU INTE SKULLE SKRIVA NÅGOT, INTE ÄNNS PÅ DIN LBOGG ELLER NÅGON ANNAN STANNS NÅGOT DUMMT ELLER LÄGGA UPP NÅGRA FULA BILDER PÅ MIG. FÖR JAG LITAR PÅ DIG!


KRAM MANDISXD

Kommentarer

Postat av: Ellen

Publicerad 2010-10-07 18:32:25

Var de fula bilder ska jag ta bort dom? :) <3333333

Postat av: Ellen

Publicerad 2010-10-07 22:08:27

Va bra då kan jag lägga ut dom igen! :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela