-

men seriöst!

Publicerad 2010-10-27 17:33:59 i Skoldagar (8:an)

Asså det här är inte kul, idag fick vi veta om att vi skulle tydligen ha NO-prov på fredag :O Dagen innan lovet, Jippi!!
Fattar ni, då ska vi ha kul och ha halloween på skolan alla ska vara utklädda och ja sen fick vi veta om NO-prov ;(
Haha, men men det gäller att pugga hårt då, sista biten in i mål (LOOV)
Ja, men nu ska jag skicka/ringa Michelle för hon ska ha mina New body saker som jag säljer :D
EN SNABB FRÅGA HEHE!
VILL NÅN AV ER KÖPA NEW BODY KLÄDER? TROSOR? SPROT BH? STRUMPOR? haha skoja :P
Nej men efter alla ha ring mich ska jag börja plugga i två timmar sen middag!
Kram!
Hihi, kolla vilken fin bild jag fixa på Alice (Kusin)!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela