-

Snart är det jul, fattar ni! Jaah

Publicerad 2010-10-17 18:50:53 i Skoldagar (8:an)

 

Hej, satt och kolla lite i min kalender och kollade runt. Nu är det den 17 oktober och om typ två veckor är det novemberlov och efter det är det bara 8 vackor kvar till julafton :D jaah.
Men igår så var vi på badet hela familjen, och sen åkte vi på Maxi och där handlade vi och jag hittade mappar och pennor (Till skolan) som jag köpte, 9.90 kr mapp och 10 kr för 24 st pennor (Som nu är slutsålda, fanns bara en kvar haha glad att jag hann) Vet inte vad jag ska skriva mer :S..... jo, i morgon ska jag kolla på en ny vinterjacka "ska försöka hitta en som min lille bror fast andra färger hehe :P"
Jaja... vi ses!

 

Matilda fixade mitt hår, på musiken :D

Kommentarer

Postat av: kajsa :)

Publicerad 2010-10-20 13:42:31

hej!

vilkens jacka har du på bilden?? <33 :)

Postat av: kajsa :)

Publicerad 2010-10-20 13:43:07

hej!

vilkens jacka har du på bilden?? <33 :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela