-

Snöade igår + kallt idag = Oooh

Publicerad 2010-10-20 20:52:56 i Skoldagar (8:an)

Hehe ^^ Heej!
Lovade ju er snö bilder från igår kväll hehe, dom blev inte så seriösa för jag fick inte till någon bra bild och fick damp för det så då tog jag lite konstiga bilder, men det snö hehe!! I morgon ska jag och Nina ha idrotten tsm, vi ska ha hinderbana så vi får se hur det går. Och på fredag så ska jag kanske vara med Nina, och eftersom hon fyllde år så fick hon massa gryma saker till kameran som jag oxå vill ha (Avis :P ), så det kommer kanske bli massa kort vi ska ta tsm hihi ^^ längtar, så ifall vi är md varan kommer bilder upp :D
INge mer att skriva om hihi. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela