-

Vi som älskar roliga FB-grupper

Publicerad 2010-10-23 22:20:02 i Skoldagar (8:an)


1. Jaha du är från (Ditt län/Land)? Ja jag tyckte väl att du var ovanligt snygg!

2. HAHAHAHAHA............. eeeeee? jag glöömde vad som va roligt

3. vi som faktiskt tyckte nalle puh filmen var förjävligt rolig

4. se mig inte, se mig inte, se mig inte, se mig inte...TJENA!... fan!

5. vad söt du är! nej du är söt, nej du är! KÄFTEN ni e lika fula båda två!


6. Vi som får panik när våra föräldrar säger "kan du komma lite?".

7. Det säjs att man lär sej av sina misstag, då måste jag vara ett jävla geni!

8. Grön gubbe betyder gå, röd gubbe betyder SPRING!

9. Teachers call it Cheating, We call it Teamwork :)

10. Wait, Justin Bieber is a 15-year-old guy? I thought he was 9. And a girl.

11. vi som svarar ''Det var inget'' för att man inte orkar förklara :)

12. Vi som tror att alla kineser kan karate!

13. Nån öppnar ett paket tuggummi och plötsligt är du allas bästis!

14. "HAHA gud jag skrattar så jag dör" också dog man inte ;pPppPPp

15. "Where are you from?" "Sweden." "Oh, Switzerland!" "No... Ikea, volvo...Hot girls!" "OH, SWEDEN!"

16. Jason derulo ringer "WhaTchA Say?" "InGEt!", så HAr MAn SaGt Nåt ;PpPPpPpPP

17. "There's a bee!" "stand still, it won't hurt you." "FUCK THAT! I'm running!"

18. Vi som sitter i konstiga ställningar framför datorn

19. Inte för att skryta men jag vågar gå över gatan när det är röd gubbe

20. You did WHAT!? With WHO!? For HOW many Pokemon Cards!?!

21. "Ke$ha ringer "the party dont start til' i walk in" så har det startat ;pPpPp

22. världen går under 2012 för att alla 94:or får körkort!!

23. Vi som har as mycket muskler, men inte vet hur man spänner dom!!!



Kommentarer

Postat av: MADDES

Publicerad 2010-10-23 22:37:00

tack :) hur mår du?

Postat av: annis

Publicerad 2010-10-24 10:43:33

Sv; hej , jag har nikkor 18-55. standar objektivet.

Men kommer strax inskaffa ett nytt! :)

Postat av: Liza

Publicerad 2010-10-24 12:57:25

sv; Haha! Jaa, då kan ja förstå det. Jag har ingen bättre orsak än att datorn stod på ^^ KRAM.

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-24 13:34:50

svar: så lite så :) tack så jättemycket! :D KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela