-

Halloween på skolan :D

Publicerad 2010-10-30 10:44:07 i Skoldagar (8:an)

Hej, i går var det halloween tema på skolan hihi kul kul! Jätte många klädde ut sig och ganska många gjorde inget alls. Själv är jag nöjd med mitt smink haha ^^hade en halv timme på mig att göra allt!
Vi hade vanliga lektioner men på rasterna fick man gå i spökhus och någon frågesak (Som vi aldrig så?), spökhuset fick vi gå i sist och en klass (9:an) gick förre oss och när vi skulle få gå tog dom allt godis -.-' så vi gick den aldrig men men... Här kommer en bildbommmmbbb!!!!
Efter halloween gick vi på stan :förra inlägget!!
Kram!
(efter stan åkte jag och Ellenor på basket, bilder kommer senare)

Kommentarer

Postat av: I got the Miley Cyrus virus

Publicerad 2010-10-30 18:05:26

coola bilder

Postat av: michelle

Publicerad 2010-10-31 20:18:02

snälla ta bort bilden på mig :D<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela