-

Vaknade på morgonen och...

Publicerad 2010-10-03 13:50:17 i Skoldagar (8:an)

Heej!! (Stavning)
Vaknade ganska tidigt idag, och satte mig framför tv:en. Har mätt upp mitt rum klar nu (13:42) så jag ska kunna se vilka möbler som skulle passa in (När jag ska beställa) och det var 2,95 långt, 2,56 bredd och 2,44 högt. Har hittat en säng jag gärna vill ha, det är en bäddsoffa men asså den är riktigt bredd och sånt och ganska mjuk och jag gillar den, men om den kostar mycket mycket så ska jag nog titta på sängen på IKEA igen!

Men jag har kollat mycket på IKEA, och hittat två saker jag gärna vill ha. Har försökt få upp dom på bloggen men har inte gått så ska testa igen nu.. YES! Jag fick upp dom!
MALM Toalettbord svartbrun Bredd: 120 cm Djup: 41 cm Höjd: 78 cm   
Okey, här är ett bord som jag funderar på att köpa.
(ÄLSKAR DET)
MALM Byrå med 4 lådor svartbrun Bredd: 80 cm Djup: 48 cm Höjd: 100 cm
Och den här svarta byron :D
Men jag är inte säker, jag har ju inte bestämt vilken tapet jag super gärna vill ha men men vi får se haha!
och här är sängen som jag har tittat på (IKEA) men tror jag inte köper den:
MALM Sängstomme svart Längd: 211 cm Bredd: 107 cm Höjd fotgavel: 30 cm Höjd huvudgavel: 77 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm
Men men vi får se, det kanske inte blir någon av dom här möblerna tillslut ;P

Haha!

TACK FÖR ALLA KOMMENTARER <333
ÄLSKAR DOM!!

(Ska nu fortsätta plugga matte)

Kommentarer

Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Publicerad 2010-10-03 19:01:15

sv; ja det gör jag med, man får så mkt inspiration då! :D

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-10-03 21:15:27

tack för desingnen sjukt fin! :) <33

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela