-

Dagens!

Publicerad 2011-01-10 16:43:43 i Skoldagar (8:an)


Teneriffa bild 2011 <3
Foto: Jonathan
Hej, har nyss kommit hem från stan. Idag har jag varit på skolan, kul som vanligt ;)
Sen så drog Jag och några in på stan och hängde haha, sen kom vår buss och vi drog hem. Tänkte mysa och se på film med några tjejkompisar men kunde inte, vi byte dag så det blir nog nån annan dag i veckan. Tänker gå upp och ta ett varmt och skönt haha bad nu och sen ta i tur med mitt städ område :P
Men men hur var er "första" skoldag?
Min var ju super konstig. Tänkte att vi skulle chilla hela dagen. Fika + film typ men nej nej. Blev typ jobb direkt (!!) först Engelska och sen Idrott. Okey, som ni ser har jag gjort 2 Teneriffa inlägg ;)
Kommer kanske blogga mer idag inte säkert, om inte Hej då!
PS: Hatar min bloggdesign, ska fixa hela bloggen. Kommer snart göra en grej (Ni får se senare) som komemr förändra hela bloggen! "Hoppas det bara funkar"
(Om det har kommit upp en ny design så är det bara ett test, charååå)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela