-

Du får mig att lee <3

Publicerad 2011-01-12 19:37:24 i Skoldagar (8:an)

Tumblr_le4r1ubvoj1qfjq0xo1_500_large
You make me smile
Chooo!
Är hemma från skolan + konfa, har lite ont i tänderna men me försöker bara glöma.
 Ser på reklam på tv just nu haha *Roligt*. Imorgon har jag bild (KUL), Idrott och det är typ pulka/madrass som Max och Ellenor ska hålla *KUUL* sen så får halva klassen sluta kl 12 typ och Ellenor och Jag + Några fler får stanna, för vi ska ha lektion. (Alla kan inte vara i HK salen samtidigt)... :D

Nu ska jag fortsätta se på dom gryma reklamerna

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-01-12 19:42:42

Skönt att höra att du är lite gladare idag! Jag vet att det är tufft ibland men man vänjer sig. Kram!

Postat av: ellenor

Publicerad 2011-01-14 23:01:33

Amaaaaaaaaaaanda är det du på bilden?:O<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela