-

Ett till inlägg!

Publicerad 2011-01-10 19:58:43 i Skoldagar (8:an)


H J Ä R T A <3
Yeah!
Nu var jag väl snäll? Jag bloggar igen ikväll (!!)
Okey vad gör jag gjort tills nu? Jag stod i badrummet och bestämde mig för att duscha iställe för bada, L O V E !
Sedan så låg jag och såg på tv. Såg på något barnprogram med Lovisa. Asså vissa barnprogram är ju bara såå grymt dåliga, fattar inte att jag har tyckt dom är roliga. Liksom ååh vad heter det, jo ARTUR (Stavning) det älskade jag när jag var liten för det var ju massa färger och detaljer. Men nu såg jag något med Lovisa, vet inte vad det hette men det var typ en lite boll som studsa runt ( Vad är roligt med det?? ). Skulle lätt kunna göra ett super bra barn program haha.
Vad har jag gjort mer då, jag har get jonathan pengar för att köpa glass, 50 kr (Snällt av mig tycker jag, och bara för jag avr så snäll så fick jag låna han data). Sen har jag nyss fått en "FRIDA" (Tidning), ska slägga mig i soffan med en glass och läsa lite "FRIDA" haha! <3
Har inte öppna tidningen än men ska göra det snart (Aah gud vad kul!)
Smsa!
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela