-

Precis när jag börja le, kom det något nytt!

Publicerad 2011-01-13 21:14:27 i Skoldagar (8:an)

Tumblr_ks77ix82ak1qa66gno1_500_large
Jaha som sagt rubriken säger saken. Har precis blivit lite gladare men iställe kommer en annan sak som gör mig lite små sur. Men jag tänker den här gången bara ignorera det, jag har inte gjort något fel så "what ever". Men men ingen kommer fatta vad jag pratar om haha ;) men men tack Laila för kommentaren. Ska på skolan i morgon och då blir det Matte/No + spanska vet inte om det blir något mer hehehe ;)
Har precis kommit hem från träningen, kul behövde prata av mig haha och sen hade Cani och Elise DAAMMP, dom ville super gärna se min fula tandställning haha alla trodde jag avr rädd för alla skulle se den me jag abra ville inte haha. Men men ska se på tv nu sen gå och lägga mig :D <3
Godnatt allihopa!

Kommentarer

Postat av: sofie

Publicerad 2011-01-14 22:00:23

hej nu har jag fått en canon eos 500d, och jag undrar vart du har köpt din kamera väska?

skulle vara bra om du kunde svara innan den 15/1.

för då ska jag in till stan och kolla på en kameraväska. :)<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela