-

Skidor!

Publicerad 2011-01-15 19:13:10 i Skoldagar (8:an)

Ni får två snygga bilder (Not!!), En på min nya lilla vän "Tandställningen" och en på lilla jag ;) NO Makeup haha!
Hejsan bloggen!
Tänkte bara säga att jag inte har bloggat pga att jag har åkt till fjällen. Så nu sitter jag i fjällen men Jonte, Vera, Viktor, Elly och Lovisa + Dom vuxna.  Har åkt skidor idag och det har varit ganska.... kallt. Har hoppat och åkt, hoppat och åkt, hoppat och åkt. Tänkte göra lite "Teneriffa inlägg nu!"
Har hittat en jacka jag vill ha, ett par skidglasögon och ett par skidor (Inte för att jag kommer få något av det men, nu måste jag samla pengar ;)
Ska äta nu, ses!

Kommentarer

Postat av: Moster

Publicerad 2011-01-15 19:28:40

Du ser ju skitcool ut i tandställning ju!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela