-

Snabbt inlägg, ni fattar säkert inte haha!

Publicerad 2011-01-09 21:35:40 i ♥ Julen 2010

Tumblr_lerp4ny8pj1qe5n2to1_500_large
Heej igen!
Har inte hunnit svara på kommentarerna där (Än!!), ska
fixa allt i morgon efter skolan -.-' Men ömh ja men haha ses!
(Vaknade 4 "Morgonen" idag för att hinna med planet och haha kom hem nu klockan halv tio, Trött!!)
Asså vet inte vad jag mer ska skriva. Jo en sak, nu är det bara två dagar typ tills jag ska få den där €%#&@ tandställningen. Åååh vill in ha den kommer se mobbad ut men men ( :( ...)
Okey nu är jag seriöst tom i huvudet, eller asså jag fattar om ni inte fattar vad jag skriver nu haha. Men jag längtar efter svensk mat (Första gången, tröttade på lukten av deras mat :D ses)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela