-

Varför, varför?! :'(

Publicerad 2011-01-11 16:20:38 i Skoldagar (8:an)


Hatar, Hatar, Hatar...
Okey nu har jag fått min tandställning och jag hatar den. Tänker ta bort den för jag är så ful. Ååh jag hatar det här. Tänker aldrig lämna huset. Vill inte se mig i spegeln. Asså mobbad jag är nu. O L Y C K L I G (pga den här idiotiska tandställningen) :'( Vem är lycklig med tandställning. Tänker äta och duscha nu och sen dra hem till Ellenor. Ellenor och Felicia är där så dit ska jag. Asså jag kan inte prata. jag kan inte säga "S". Fan vad jag inte vill ha det här. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH MOBBAD JAG KOMMER VARA NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela