-

svar på kommentar!

Publicerad 2009-10-03 19:38:25 i Skoldagar (7:an)

KommentarTid
Moster om Lovisa and Alice <3:
Din blogg är bäst! Jag läser varje dag!
kommentar 1
03 Oktober, 19:00
Moster om Lovisa and Alice <3:
Din blogg är bäst! Jag läser varje dag!
kommentar 2
03 Oktober, 18:57
Söderlund om NU! och stavningen är kass nu haha:


BLOG AWARDS 2oo9
Årets blog awards-gala närmar sig med stormsteg och den 17:e 
oktober är det dags! Nomineringarna är sedan länge utsatta och 
rösterna flödar på alla bloggarna som man kan ha som sin favorit. 

Nu har Robin Söderlund, ägare till en av dalarnas absolut största
bloggar skrivit ett inlägg där han bjuder på sina tankar och åsikter
om den kommande galan och nu söker han svenska folkets tankar.

Är det så att du vill vara med och diskutera höstens stora händelse
inom bloggvärlden så är du mer än varmt välkommen in till bloggen
som du finner genom att klicka på länken till denna kommentar.

Stort tack på förhand och ha en fortsatt trevlig kväll!

Mvh
Söderlund
kommentar 3
03 Oktober, 18:46
Leia om NU! och stavningen är kass nu haha:
Jo, den var faktiskt riktigt dålig :O
Så mycket om vampyrer som inte stämmer, eftersom jag läst mycket om dom.
Det finns så mycket bättre vampyrfilmer än den. =)
kommentar 4
Svar:

1: Tack vad hette din blogg nu igen? <33 XD

2: Det kommer bli mer "Lovisa och Alice bilder" <333

3: Oj oj haha XD <33

4: Det stämmer tycker jag <33 så det så hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela