-

Svar på kommentar!

Publicerad 2009-10-04 20:23:59 i Skoldagar (7:an)

sab om För långt bort! Madde:
sv: tack! riktit härlig kväll varte! :)
kommentar 1
04 Oktober, 17:30
L i N A . om svar på kommentar!:
tack! :)

Vad tycker du jag ska förbättra med min blogg ? säg något som just DU tycker ! :D

xoxo / L i N A
kommentar 2
04 Oktober, 15:23
Rebecca om svar på kommentar!:
Hej! Jag har ett STORT problem med att bestämma mig för om jag ska vara blondin eller brunett. Och nu behöver jag DIN ÅSIKT. Gå in på min blogg och se bilder på båda altertiven och rösta! Tack på förhand! :)

Kram
/Rebecca
kommentar 3
04 Oktober, 15:08
Leia om svar på kommentar!:
Skönt med hjälp i ämnen.

Det lär inte hända något, antagligen mera tv spel. <3
Och du, förutom plugg?
kommentar 4
04 Oktober, 15:02
My om svar på kommentar!:
Söt blogg!
kommentar 5
04 Oktober, 15:01
♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥ om svar på kommentar!:
va gör du nu då?
kommentar 6
04 Oktober, 14:45
Anonym om För långt bort! Madde:
vilka härliga minnen ni har och fina bilder
kommentar 7
04 Oktober, 14:29
Anonym om svar på kommentar!:
Jättefin blogg! :)
Allt bra med dig? ;b

(http://steeler.blogg.se/)
kommentar 8
Svar:

1: Jag tycker det har varit jobbigt haha jag har tränat *friidrott haha*

2: Jag tycker att du ska ha mer bilder om det ska vara något annars är din blogg toppen <33

3: du är fin i båda men jag vet inte kanske brunett kommer pass dig mycket bra!<33

4: Jag har nyss varit på friidrott och då körde vi bara styrka så man blev mycket starkare hahaha skoja <333

5: Tack så mycket och detsamma! <33

6: Ja jag har ju som sagt varit på friidrott ska nog göra läxan nu hahaha jag har haft en ren pluggar helg haha!

7: Tack men vad har man inte syskon till (vi är inte syskon men kan säga det för vi älskar varann som om vi vad det) <3333

8: Tack! Ja allt är bra med mig lite tränings värk men annars är allt bra <333 Du då?<33

TACK FÖR KOMMENTARERNA <33


*jag hos min farmor och farfar nere vid sjön*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela