-

Tack Laila!

Publicerad 2011-01-15 20:23:24 i Skoldagar (8:an)

(Ingen bild, datan lagggggar!!)
Hejsan igen, har typ gått 10 minuter sen förra inlägget men men... Ni vet ju att jag har åkt skidor idag haha. Försökte göra ett Teneriffa inlägg men bilderna ville inte ladda upp.
Har smsat med kompisarna som är hemma och myser, saknar dom även fast jag bara har varit borta i haha en dag från den ena och två från den andra och två från den andra andra och hahaha ;)
Var med Nina igår kväll, hon kom till min klockan åtta och vi myste och såg på en film. Killen i den filmen gav Nina tummen upppppppppppppppp! Haha lovade att lägga upp en bild på han haha *Älskar dig, Nina*
Sen prata vi om allt mellan himmel och jord.
(Nina, jag hittade ingen bild på han :') ska försöka igen i morgon haha :D )
Jag NÖRD smsar, bara för jag har tråkigt!
Tack Laila haha!

Svar på en liten kommentar :D


sofie om Precis när jag börja le, kom det något nytt!:
hej nu har jag fått en canon eos 500d, och jag undrar vart du har köpt din kamera väska?
skulle vara bra om du kunde svara innan den 15/1. 
för då ska jag in till stan och kolla på en kameraväska. :)<3
Svar: Hej Sofie!
Jag köpte min kamera väska på "Expert" vet inte riktigt för hur mycket men den är jätte bra. FÅr plats mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Om

Vad ska man säga....?? finns så mycket ;)

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela